fredag 25. september 2015

Arkitektur Olav M

vi fikk i oppgave å lage en prosjekt bok. dette er min. dette er forsiden som jeg skrev for hånd.
vi ble sendt ut i grupper for å ta bilder av div. arkitektur rundt om kring i byen det skulle være bilder av fasader, vinduer, dører, teksturer og egen valgte detaljer. hvis jeg skulle ha endret på noeså hadde det vært å få ett bedre system i bildene mine åg ha sortert alt bedre men bortsett fra det så vil jeg si meg fornøyd. Dette ble resultatet mitt.


 Dører 
her er noen litt forskjellige dører som er på forskjellige steder i sentrum.

det ene bildet er av en lilla dør og med en gul postkasse ved siden av som jeg syns var litt kult å se hvordan komplimenter kontrastene virket i lag

den andre er i litt eldre stil og var og var også i komplimenter kontraster som var en kul effekt.

på det tredje bildet er det to dører det var en litt industriell stil.

jeg valgte å plassere bildene på denne måten fordi det virket som det mest balanserte uttrykket.
Vindu 

her er litt forskjellige vinduer tatt i ulike vinkler som jeg syntes var en fin effekt.













 Fasade