onsdag 9. desember 2015

Prosjekt 3 Drømmehuset

Vi fikk i oppgave og tegne drømmehuset vårt i Google SketchUp. vi startet med å se på nettet etter inspirasjon til huset. jeg så etter bilder både på Google og Pintrest. for der etter og lage et moodboard med bilder av forskjellige hus som vi likte.
I skisse fasen fant jeg raskt ut hvordan huset skulle se ut og jeg gikk for en veldig moderne stil som jeg ble fornøyd med, selvfølgelig lagde jeg flere skisser enn bare en, jeg tegnet 4. men det var den første som jeg var mest fornøyd med.

Når jeg begynte med SketchUp så gikk det raskt fram i starten og jeg ble veldig fornøyd men så fort jeg begynte på de andre stedene så gikk det litt tregere spesielt på baksiden av huset, men jeg ble ferdig og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet og jeg ville ikke ha gjort noen ting annerledes.

Her er forsiden til prosjekt 3 Drømmehuset





Her er moodboardet mitt  




Her er skissene mine







Her er det valgte huset 






Her er noen forskjellige Prospekter